Min älskade lille Kola <3

Inatt så fick min bästa vän och hjärtevän somna in i mitt knä för att gå över till andra sidan. Å jag kan säga att det känns förjävligt att mista den man älskat och tagit hand om i så många år. När han kom till mig som en liten valp så fick han plats i min hand och de följande veckorna efter det sov jag med honom på golvet i veckor för att han skulle känna sig trygg.
 
Det var där vår kärlek tog fart och under dessa underbara 11 år så har jag haft den bästa vännen man någonsin kan tänka sig. Vi har varit ute på mängder av äventyr tillsammans och vi har träffat mängder av människor och hundar. Jag hade hoppats på att vår resa skulle fortsätta några år till men livet eller universum hade andra planer för min älskade Kola. 
 
Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva och säga men jag vet inte riktigt hur jag ska få ner det i skrift. Kanske får jag avvakta tills tankarna blir klarare igen..
 
Mitt hjärta kommer att sakna en puzzlebit tills den dagen vi ses igen Kola <3. Sov så gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Imre Vadas

Alice beklagar verkligen!!! Jag är ingen "hundmänniska!, men har också förlorat 2 katter. Den ena Milou fick vi avliva. Den andra Lovise blev överkörd!! Sen fick jag lämna Signe när jag delade på mig i min sista förhållande ( det är hon på min profilbild) o jag säger nästan som Du de var de enda "kvinnorna" i mitt liv som älskade mig villkorslöst!!!! Tänker på din förlust!! Kram!!!

Svar: Tack så mycket Imre! Katt eller hund.. Så blir de som en familjemedlem och efter så många år tillsammans med dem tror jag aldrig att man kommer att läka helt. Det gör så ont så att man nästan går sönder.. Jag vet att det kommer kännas bättre längre fram men det känns som en evighet fram tills dess.. Tack för dina fina ord Imre, de uppskattar jag verkligen <3. Kram
Alice ♥

2015-12-31 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0