Onsdag

Hej!
 
Idag har det minsann varit full rulle på mig exakt hela dagen! Jag gillar iofs dagar då det händer mycket så man får ändå säga att det varit en bra dag! Dessutom vaknade jag ordentligt utsövd imorse och jag vet inte när det hände senast.. 
 
Just nu sitter jag med en rejäl matkoma (som vanligt med andra ord) och funderar på om jag ska orka träna om en timme.. Jag borde, för jag har ingått ett avtal med mig själv att träna minst 30 minuter varje dag fram till julafton. Å seriöst, hur jobbigt är det att röra på sig i trettio minuter? Det blir ingen löptur eftersom det är för mörkt, men kanske ett corepass till eller lite utfall ;)!
 
Imorgon ska jag på en mysig fika med en fin vän och därefter ska jag börja så smått att planera min helg. Fredagen ser det ut att vara mycket action på och kanske lördagen också.. Jag vet inte riktigt ännu, men jag gillar när det händer saker så det är trevligt! Som ni kanske förstått så har jag ju inte direkt haft överdrivet mycket att göra just nu..
 
Nu önskar jag er en trevlig kväll så kanske vi hörs senare, annars hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0