Vilken månad

Oj vilken fantastisk månad december har varit och faktiskt ännu är för mig. Förutom att jag fått ett jobb jag trivs kanon på efter bara två veckor så har jag fått kontakt med gamla vänner och bekantskaper jag länge saknat. Och inte nog med det så känner jag faktiskt att jag har en del människor omkring mig och i mitt liv som är helt underbara! En del av den ångrar jag att jag inte träffat tidigare! Men Sen så har ju allting sin tid och sin plats m.

Just nu är jag så trött att ögonen går ihop så kanske blir mitt inlägg imorgon bättre ! Jag ville bara dela med mig av min glädje idag! Tack fina människor som finns i mitt liv och tack till er som dykt upp igen ;)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0