Vill man så kan man!

Ni som känner mig vet att jag de senaste åren faktiskt alltid baka lussebullar intill jul, eller hur? Ja och för er som inte känner mig så väl än... Då har ni lärt er något helt onödigt och oviktigt idag ;)! 
 
Idag testade jag att göra lussebullar på veganskt vis och det gick alldeles utmärkt! Det enda som man kanske kan märka av det på är att de int får den gyllenbruna färgen då man inte kan pensla med ägg.. Jag testade med rapsolja på en av plåtarna för att se om det gick, men tyvärr inte. Men jag kan lova er att de minsann är minst lika goda som de vanliga!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

men de ser ändå goda ut!! :)

Svar: Det var de! Smakade likadant som "vanliga" lussekatter :)
Alice ♥

2015-12-08 @ 21:02:38
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0