What a lovely start!

God middag på er!
 
Alltså wow, vilken härlig start jag haft på veckan! Jag har sovit som en prinsessa och vaknar till strålande solsken och en behaglig temperatur ute. Så eftersom jag åt en sen frukost ska jag sitta här och smälta maten en liten stund innan jag ska ta ut mina små älsklingar på en härlig promenad i Falsterbo sen tänkte jag åka till affären för att inhandla det som saknas för att kunna göra veganska lussebullar! Jag hittade ett recept som verkade gott och inte alltför krångligt, så det ska bli spännande! Alla andra år så har jag ju gjort dem på traditionellt vis men eftersom jag älskar utmaningar så tror jag det här kommer bli riktigt, riktigt bra!
 
Ha nu en underbar start på veckan, så hörs vi lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0