Lördag

Sådär då har jag satt mig vid datorn för att fortsätta skriva på min organisationsanalys som ska in i slutet av nästa vecka. Ingen aning om hur långt jag kommer idag, men jag hoppas såklart att det blir tillräckligt långt för att kunna fokusera på en annan uppgift imorgon. 
 
Inatt så sov jag hur gott som helst. Keddy sov för en gångs skull i sängen hela natten, annars brukar han bli varm och hoppa ner. Lady sov på Jockes sida, hon pendlar mellan min och sambons sida. Så det var en mysig ocg god natts sömn jag fick.Vaknade hyfsat utvilad lite över åtta, och för en liten stund sedan åt jag en rejäl frukost med müsli och banan. Får hoppas att energiförrådet är ordentligt påladdat i några timmar. 
 
Jag känner att jag är lite irriterad idag. Det finns en sak som retar mig litegrann.. Samtidigt blir jag så trött på mig själv eftersom det egentligen inte är någonting att reta sig över, bättre att bara strunta i. Men jag antar att man får ha sådana dagar också ibland. När människor beter sig dumt eller väldigt konstigt så tror jag att det går tillbaka på dem själva så småning om, så man behöver inte gå och lägga onödig energi på att reta upp sig. Det löser sig själv, alltid. 
 
Nu när jag fått sagt det så ska jag ge mig in i litteraturvärlden, önskar er alla en fantastisk lördag och en mysig helg! 
 
Fina Kola <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0