Äntligen fredag

Hej!
 
Äntligen är det fredag och jag har faktiskt tagit mig ett glas vin nu innan det är dags för att börja med maten. Ännu har jag ingen som helst aning om vad jag ska laga för något, så vi får väl se vad som finns i kyl och frys idag. Jag hade verkligen ingen ork alls att köra inom affären på hemvägen... Så lat kan jag vara ibland. 
 
I övrigt har det varit en bra dag och praktiken har gått bra. Idag var alla på plats som vanligt så vi har haft en del trevliga samtal mellan våra olika arbetsuppgifter :). Jag är verkligen superglad att jag hamnade på den här praktiken och att jag har helt underbara kollegor. Man ska verkligen ha tur ibland! 
 
Ikväll blir det väldigt, väldigt lugnt. Jag är helt slut efter en hel praktikvecka med massor av pluggande, både efter praktiken och på den lediga dagen. Inväntar bara domen från en vn som läser igenom en sak för hemtentan som ska skickas in senast imorgon, men sen tar jag faktiskt helg. Tur man har goa vänner! 
 
Imorgon har jag mina funderingar på hur jag ska göra.. Har en liten plan nämligen, men vi får se vad jag orkar och hur allt känns imorgon. 
 
Önskar er iaf en trevlig fredag! Hoppas ni har en riktigt, mysig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0