Tisdag

God förmiddag! 
 
Då var det ännu en solig och strålande dag! Solens strålar gör att allt känns lite lättare, men tråkigt att jag måste psendera dagen inomhus för att plugga. Men så är det ibland, det ska ju göras det också och imorgon är det deadline så jag ska kämpa på! 
 
Igår glömde jag ju att berätta en sak! Nu den senaste månaden har jag suttit och kollat lite på sommarkurser men inte hittat någon som känts direkt anpassad för mig, fram tills igår! Sista dagen det fanns möjlighet att söka till sommarkuser så hittade jag hela fem stycken som alla är på distans! Tre av de sökta kurserna är absolut anpassade till min utbildning och en kunde också anpassas till min utbildning medan den femte och sista mest söktes för att det var roligt! Den sista kursen har alltid varit svår att komma in på (jag har försökt tidigare) så nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på dessa kurserna så jag kan öka min kompetens ytterligare!  Snälla håll tummarna!
 
När jag har mer tid ska jag även se vilka möjligheter det finns för mig till hösten. Jag har ju en del tankar och idéer så jag tror nog att det ska bli väldigt bra, oavsett vilken av planerna jag går efter!
 
Men nu är det dags att plugga så jag hinner med en löptur senare i eftermiddag! Hoppas ni har en fantastisk dag så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0