Torsdag

Hej läsare!
 
Hoppas att det är lika vackert väder hos er, som det är hos mig i Halmstad. Solen skiner och trots att jag fick skrapa rutorna imorse så känner man att våren verkligen är kommen! 
 
Jag vaknade faktiskt av mig själv strax innan sju imorse. Jag och sambon har varit otroligt trötta på kvällarna så vi har nog varit i säng före tio. Dessutom har jag haft huvudvärk i två dygn nu som inte riktigt vill ge med sig och huvudvärkstabletter fungerar inte. Det beror nog på att det varit så intensivt med det mesta på sistonde så jag hoppas att det lägger sig till helgen. 
 
Idag besiktigade jag min bil för första gången och precis som jag misstänkte så var där inga fel på bilen. Den är ju inte så gammal så det borde inte vara något även om man inte kan vara helt säker. Efter det så fick jag handlat på City gross när jag ändå var ute på Stenalyckan, dock glömde jag shoppinglistan så hälften av mina egna grejer jag skrivit upp fick jag inte köpt :P. Istället blev det andra grejer som var nödvändiga, bland annat frukt och grönt till min sambo som är förkyld (ska göra en bra juice till honom som sätter fart på immunförsvaret). 
 
Snart är det dags att sätta sig ner med böckerna igen. Känns som om jag inte gjort annat sedan vi kom tillbaka efter jul. Men ibland blir det så och det finns många olika faktorer som spelat in för att det blivit som det blivit.. Hur som helst så är det så min dag ser ut idag. Hoppas ni har en fantastisk torsdag så hörs vi kanske senare, annars imorgon!
 
 Min fina kissekatt som mer än gärna väcker oss tidigt på morgonen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0