Torsdag

God morgon kära läsare!
 
Igår var det en intensiv dag så tyvärr hann jag inte med att skriva något vettigt blogginlägg. Var påväg men kände att det nog var bäst att låta bli fram tills jag hade något bra att säga. 
 
Sitter just nu och inväntar att vårt första webbinarium ska starta nu vid tio. Seminarium har man ju varit på men det här är något nytt! Sen är det väl förvisso samma princip, det är bara det att vi sitter vid varsin datorn någonstans i världen istället för att ses i klassrummet. 
 
När detta är klart ska jag skriva det sista på hemtentan, jag hoppas att det går relativt fort idag faktiskt. Är så himla trött på att sitta hela dagar och slå i böcker och analysera, ävewn om det kan vara roligt ibland. Tur jag har en fin vän som vill hjälpa mig att gå igenom den sen när jag är klar och se om hon saknar något. Det är alltid bra att be någon annan läsa igenom det man skrivit, de ser texten mer objektiv och är det något som är otydligt så märker de det direkt!
 
Sen imorgon är det dags för praktik igen och eventuellt lite finslipning på hemtentan och sedan är det faktiskt helg. Jag kommer plugga lite även denna helgen men inte på samma intensiva nivå som det varit hela förra helgen, igår kväll och idag. Får jag tid ska jag se om jag kan göra något kul med bloggen, är lite sugen på att byta design även om den jag har är jättefin. Sen är jag ju inte själv sådär jättebra på det så vi får väl se. 
 
Önskar er iaf en härlig torsdag så hörs vi kanske senare eller imorgon!
 
Wish me luck today!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0