Varför är jag inte bättre?

Hej på er!
 
Nu har jag suttit en stund och försökt få buklt med min blogg. På vänster sida har jag en reklamdel som jag försökt plocka bort koden på. Men varje gång jag tar bort den och förhandsvisar den så försvinner min presentationsbild... Försökte även lägga in en widget från mitt instagramkonto, men det blev precis samma sak. Så för att undvika att sidan blir helt kaotisk så tror jag att jag helt enkelt får låta den vara som den är... Men det är så himla tråkigt, för det ska ju inte vara så jäkla svårt. Eller?
 
I fredags satt jag och rättade till det sista med hemtentan och sedan vid halvtio-tio skickade jag faktiskt in den. Nu har jag gjort mitt avsolut bästa och jag hoppas verkligen innerligt att det går vägen. Om inte så harj ag iaf en plan inför hösten.. En plan jag gärna slipper.. 
 
Igår vaknade jag tidigt av att Lady behövde gå ut. Så vi var uppe vid åttatiden och gick vår vanliga morgonrunda. Därefter bestämde jag mig för att åka hem till pappa på ett dagsbesök. I veckan som gått så skulle han egentligen ha fått sin fjärde och sista cellgiftsbehandling innan det var dags för skiktröntgen.. Men han hade låg halt av trombocyter (det som får blodet att koagulera) i blodet och fick därför inte ta något cellgift. Lite av ett bakslag för oss alla för det hade varit skönt att få det överstökat eftersom pappa inte mår så bra emellan. Men igår mådde han bättre och vi hoppas på att trombocyternal igger på en bra nivå den här veckan så han kan få sin sista behandling och att tumören har krympt ordentligt sedan i januari. Jag ahde uppskattat om så många av er som möjligt hade velat hålla både tummar och tår för honom. 
 
Så igår när jag dök upp strax efter tolv var det en glad och överraskad pappa som öppnade dörren. Vi hade verkligen en riktig kanondag! Jag åkte ner och handlade till honom och sedan tillagade jag linssoppa och som efterrätt bakade jag en chokladkaka till honom. De senaste gångerna är det han som bakat till mig, men jag kände att det var dags att åtgälda alla de gångerna nu. Så vi hade verkligen en mysig och bra dag tillsammans med glada husdjur! 
 
Idag var jag och sambon ute och rastade djuren. Det var mycket lek, speciellt från Lady's sida.. Hon hämtade och lämnade bollen så många gånger att hon i slutet fick vila lite innan hon sprang tillbaks med bollen. Efter promenaden så spelade vi lite Little big planet 3 och därefter kom mamma förbi för att hämta hundarna. Just nu sitter jag som ni kanske förstått (såklart :P ) här medan Joakim lagar mat. Ikväll blir det lasagne, den är riktigt, riktigt god! Tur man har en man som kan laga mat! 
 
Nu önskar jag er alla en trevlig söndagkväll, så hörs vi av imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0