1:a Maj

Som de flesta andra så är jag inte ute och demonstrerar idag :P. Däremot så har jag varit ute med hundarna på en tur i solskenet som uppenbarade sig just då. Äntligen är de hemma igen och gerregud vad jag har saknat dem, det märks att de har saknat oss härhemma också för de är gladare än vanligt!
 
 
 
Igår var det Valborg och det firades hemma hos oss med gott sällskap och otroligt god mat som helöa sällskapet hade tagit med sig. En djupare matkoma utbröt bland de flesta av våra gäster, men trots det så hann vi med en lång omgång Carcassonne. Jag är helnöjd med gårdagen och jag hoppas att gästerna är lika nöjda som vi är :).
 
Idag är jag riktigt seg och jag är ganska så säker på att lunchen jag nyss tryckte i mig inte gjorde mig piggare.. Trots det så har jag lite pluggmåsten och jag har en del småmåsten som måste hinnas med idag innan jag kan slappna av helt. Egentligen hade jag bara velat lägga mig i sängen och powernappa.. Kanske efter pluggandet? 
 
Önskar en en trevlig första maj så hörs vi snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0