Attraktionslagen

Hej på er kära läsare!

Förlåt att jag varit lite dålig med uppdateringar men ibland känns det som om man har full rulle!

Idag har jag haft en underbar dag med mycket avkoppling och läsande. Ibland har jag jättesvårt för att fastna för böcker men de senaste som jag läst av paret Hicks är alldeles underbara!! Jag har inte velat sluta läsa för att böckerna ger mig en så fantastisk känsla. I synnerhet eftersom jag är helt inne på attraktionslagen så känns det bra och spännande på samma gång!

Är det någon av er läsare som är inne på attraktionslagen något? Eller law of attraction som den heter på engelska och har ni kanske några boktips?

Nu blir det bagen för mig, en väldigt trött Alice checkar ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0