Ett kärt återseende

Hej fina, fina läsare!
 
Nu när helgen börjar lida mot sitt slut så hoppas jag att ni haft en härlig helg! Min har faktiskit varit alldeles underbar på många sätt och vis. Trots att vi hade en liten swimingpool i badrummet igår så lyckades jag faktiskt komma iväg till Cassie och Fredrik (även om jag vart något sen..) och gud vilken rolig kväll! Många skratt med en stor dos humor haha!
 
Idag har jag varit väldigt, väldigt stressad över. Meeen trots det så satt jag och sjöng hela vägen upp i bilen vilket nog måste gjort underverk för gud vilken värme jag möttes av i mitt fina lilla Halmstad. Jag är bara uppe på en kort visit just nu, men alla de jobbiga känslor jag förväntade mig när jag kom in var som bortblåsta. Så trots mitt abrupta slut, så känner jag en väldigt, väldigt stor kärlek till Halmstad. Denna stad har förändrat mitt liv på många sätt och öppnat hjärtat för en mängd fantastiska människor <3, en del av er kommer finnas kvar där i presens medan en del får stanna kvar där men i dåtid.. 
 
Dagen har bjuden av spännande möten med underbara personligheter, lite god pizza samt en liten tur ut till vischan! Imorgon har jag en del ärenden att ta itu med innan det är dags att bege sig hem till skåne igen.
 
Önskar er alla en fantastisk kväll, och ifall ni inte gjort det så adda mig på snapchat ;) alicealizee
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0