När klockan blir mycket

så brukar de flesta människor bli trötta. Men inte jag. Det spelar nästan ingen som helst roll hur trött jag varit förut för efter en viss tid (cirka 23) så säger det *diiiiiing* i min hjärna och jag är återigen klarvaken. Det var nog därför jag klarade av att arbeta i nattklubbsbranschen i så många år. För min hjärna var som mest aktiv på natten och precis då som nu, så är det också då jag får alla lyssande idéer och insikter. Det är precis som om jag kan ta det till mig på ett helt annat sätt under de sena timmarna än under mina vakna.. Kanske just för att man är mer påverkad av alla andra energier. Jag vet inte. 
 
Hur som helst så har jag haft en bra dag idag. Jag sov ut ordentligt imorse vilket gjorde att jag vaknade på ett strålande humör. Jag har pratat med min fina vän Inna och hunnit ta en långpromenad med hundarna samt springa en långtur för mig själv. Tror dock jag måste inse att det blir mörkt ganska tidigt OCH att vi inte har gatulyktor här nere... Nästa löptur får bli tidigare på dagen! 
 
Utöver det så har jag hittat lite nya jobb att söka och sådär som en blixt från klarblå himmel så blev jag så otroligt trött på mitt slitna hår. Så jag gjorde det enda rätta som arbetssökande. Jag tog fram saxen och klippte till det som jag gjorde för några år sedan.. Å vet ni vad? Det blev skitbra! Jag är inte helt säker på att min frisör håller med när han ser det.. Men å andra sidan sa han faktiskt inte så mycket när jag klippt mig själv ett helt år! Det finns ju två sätt och se det på, det första och kanske mest troliga är ju att han bara är väldigt snäll. Och det andra är att jag är jäkligt grym på att klippa mig själv :P. Kanske kan vara en kombo i varje fall ;)!
 
Nu såhär på kvällskvisten sitter jag mest och filosoferar om livet och tänker på allt härligt jag ahr framför mig. Ni vet, det är så härligt att bara ha förstått en sak så väl att allt man någonsin oroat sig för förut bara försvinner. Precis som om det aldrig existerat. Underbart och ja, jag vet nu blev det sådär flummigt igen. Ibland blir det så när jag tänker, men det vet nog de flesta av er vid det här laget. Nu önskar jag er som fortfarande är uppe, en god natt så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0