Nya tankar

Det blev ett sent andra inlägg för mig idag men när man har roligt så går tiden fort som det så fint heter.

Sedan sist har jag träffat lite fina vänner och fått lite glädjande mail och lite nya idéer inför framtiden. En av de lite roligare idéerna är faktiskt en ny tatuering som kommer slå två flugor i en smäll!! Jag kommer givetvis lägga upp en bild här när den är gjord men först så måste jag välja vem jag ska göra den hos. Tatueringen jag vill göra är inte så avancerad men innebörden av den är desto starkare! 

Gud vilken härlig dag jag haft idag! Hela dagen så har jag känt ett otroligt lugn inombords och så smått så har jag börjat göra upp planer inför framtiden. Jag har ju trots allt lite spännande saker på gång och jag är helt säker på att det kommer bli perfekt! En del saker att fixa innan dock men vad gör det när man vet vad som väntar en.

Å till er alla därute. Sluta aldrig dröm eller fokusera på det ni vill ha i livet, för ju mer värme och vibrationer du utstrålar när du tänker på det, desto snabbare är det ditt! Det har jag fått många bevis på de senaste veckorna! 

Sov gott med er, eller god morgon för er som läser det här vid frukosten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0