Onsdag

Idag sprang jag en lång och alldeles underbar runda i höstvädret! Kändes som om det var välbehövt och att en del av alla tankar jag har i knoppen skingrades :)! Dock ligger där en del latent sådär som stör min energi något idag, men jag har gjort vad jag kan just nu och sedan får det lösa sig på ena eller andra sättet. Det mesta som vi människor oroar oss över är faktiskt världsliga ting som egentligen inte spelar någon roll. Så himla dumt! Men jag brukar sällan minnas fel så därför så stör detta mig något extra, men sen å andra sidan om jag har fel så är det superbra sålänge det löser sig.. Men om inte så kostar det mig litegrann men jag har iaf lärt mig att vara mer försiktig i framtiden. Såå, nu ska jag lämna det för den där dåliga energin ska inte få följa med mig mer idag eller någon annan dag heller. 
 
Idag ska jag skicka in lite ansökningar, kolla på lite mer jobb och sedan ska jag och pappa storhandla. Jag ska även ta med hundarna på en långpromenad.. Tror vi får gå för min bil är fortfarande fylld med prylar och vinterdäck.. Usch, jag ogillar när saker man måste göra bara blir fler och fler. Sen vet jag att det bara är att göra dem för att de inte tar sådär lång tid.. så jag ska bara göra det! Precis som Nike säger; Just do it!
 
Med det här luddiga inlägget lämnar jag er för dagen så hörs vi kanske ikväll igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0