Såhär på kvällskvisten

Jaha och då dröjde uppdateringen för dagen, jag ber om ursäkt för det. Idag har varit en sådan dag som bara har rullat på i relativt högt tempo fram tills dess att matkoman kommer krypande.
 
Idag så har jag dammsugit hela huset, rastat hundarna nere i Falsterbo innan regnrusket kom, sprungit och tränat core, lagat världens godaste veganburgare OCH rastat grannens hundar. Så nu, blir det lite slöande ska ni veta ;)!
 
Idag har jag haft två inlägg som jag egentligen hade velat skriva, men tack vare min underbara matkoma så får de nog vänta tills imorgon! Så nu lämnar jag en liten bildbomb och så hörs vi imorgon!
 
Over and out. 
 
Mvh, matkoman deluxe!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0