Tisdag

Goddag på er kära läsare!
 
Hoppas att ni alla haft en bra start på veckan! Själv har jag haft en underbar start på veckan och jag hoppas att resten av veckan fortsätter såhär! Jag har på känn att det här kommer att bli en riktigt bra vecka så det kör vi på tycker jag, 
 
Mamma kom hem igå efter att ha varit i spanien i sex veckor så idag ska vi hämta hennes bil mitt i skåne.. Ingen rolig tur att köra men man får ju hjälpa varandra när det behövs så det är en självklarhet. Annars ska jag fortsätta jobbsökandet, har kommit vidare till tre jobb so far, så nu håller vi tummarna för det bästa!! Ni får gärna sända lite god tanke-energie till mig för det kanske behövs ;)!
 
Dags att köra, ha en underbar dag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0