Tisdag

Just nu sitter jag här med värst matkoman, och för er som tror att man inte blir mätt av vegansk kost kan jag säga att ni ha riktigt, riktigt fel. Jag är proppmätt! Dock har jag bestämt mig för att försöka undvika att äta så mycket bröd som jag gör just nu.. Men det är så behändigt haha!

Idag har jag haft en bra dag. Sinnet har varit väldigt lugnt och jag blir mer och mer medveten om villa tankar det är jag tänker och vart jag vill komma i framtiden. Tänk så redo man kan vara för en helt ny värld med helt nya mål. Det är inte klokt! Men samtidigt så älskar jag det verkligen! Å för att vara lite töntig för min ålder så tänker jag säga YOLO! Så ta vara på livet!  

Önskar er en fantastisk tisdags kväll! Själv blir min väldigt, väldigt lugn! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0