What a beatiful day

Hej!
 
Hoppas att ni alla har varit ute och njutit i det underbara vädret idag! Själv så fick jag mig en underbar promenad med hundarna och en lång löprunda. När vädret är såhär underbart i Sverige och höstens färger lyser så är det faktiskt himla gott att vara svensk. Men det innebär iofs inte att jag inte saknar Gran Canarias... För det gör jag. Särskilt när man ser alla vänner som lägger ut bilder och snaps (jag heter alicealizee på snapchat) från när de är ute på båtar eller på stranden... Ja stranden har ju jag också varit på men de kan iaf bada.. Om jag gör det finns det nog stor risk att jag fryser och blir förkyld! Nu lät ju det där lite bittert, men jag är faktiskt inte det minsta bitter idag snarare tvärtom!
 
Jag satt och tänkte på hur otroligt mycket kul saker jag har att se framemot nu de kommande veckorna! Jag älskar när man har kul saker framför sig för det gör vardagen så mycket lättare när man har något kul att se fram emot! Sen rent generellt så tycker jag att min vardag bjuder på väldigt mycket spänning! Nästan varje dag händer något otippat och jag älskar det verkligen! Tack underbara liv och tack universum för allt fantastiskt som händer mig varje dag! Jag ser fram emot att se vad morgondagen har att erbjuda!
 
Bjuder på en bildbomb från dagens hundpromenad i Falsterbo <3!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0