What a rainy day!

Hej på er!
 
Hoppas att ni haft det bra i regnet (det har i varje fall regnat på bra i skåne). Själv har jag faktiskt varit ganska så effektiv idag trots att jag blev smått irriterad där ett tag på alla sidor man ska fylla i saker på.. Inte lönt att ödsla sin energi på att reta sig så jag slutade med det så fort jag skrivit inlägget tidigare idag. 
 
Som sagt så har jag fått iväg lite jobbansökningar och jag har hunnit ta hundarna på en lång regnpromenad samt handlat och lagat mat! Woho! Å ännu har jag några timmar kvar av dygnet som ska spenderas med lite ärenden framför datorn och lite läsande!
 
Jag älskar när jag hittar böcker som får mig helt fastklistrad! Just nu läser jag be så ska du få av Ester och Jerry Hicks. En bra bok för er som är inne på attraktionslagen som jag själv, och om det är nytt för er och ni blir lite nyfikna på vad attraktionslagen är så rekommenderar jag er att börja med "The Secret". Man kan säga att boken eller Dvd:n (som ser ganska så gammal och B:ig ut men har bra budskap) är en sammanfattning av attraktionslagen, en bra introduktion! Ni får dock vara beredda på att man kanske inte kopplar vad som sägs förrens några dagar efteråt. För att vara helt ärlig så tyckte jag först att hela grejen var sjukt töntig fram tills jag insåg att jag levt efter attraktionslagen hela livet.. Jag hade bara inget namn på det! 
 
Ja och nu fick jag sagt det också idag! Jag kan bara inte hjälpa det men jag är så faschinerad av attraktionslagen att jag måste prata om den hela tiden! Ni får säga till om jag blir för mycket (eller för lite, jag kan skriva/babbla om detta i timmar haha)!
 
Ha nu en underbar kväll så hörs vi senare eller imorgon!
 
P.S VIsst blev håret bra trots att jag klippt det själv? D.S
 
 Ser ni? Håret är jämnt! I varje frall fram till.. Hur det ser ut bak kan jag inte svara på :P

 Uff.. Blött ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0