Dansa som om ingen ser

Har ni ibland dagar då allt bara känns så fantastiskt bra? Det är inte så att det har hänt något speciellt egentligen, men jag har kommit på mig själv med att gå runt och sjunga och dansa för mig själv när jag mår riktigt bra inombords. Idag och igår har det varit en sådan härlig dag! Det kan ju förstås bero på att jag har så otroligt mycket att vara tacksam för i livet. Jag har underbara vänner, jag har en fin familj och även om inte allt fallit på plats ännu efter flytten från Halmstad så känner jag hur saker och ting börjar röra på sig i rätt riktning. 
 
Jag har haft liknande upplevelser förut men jag tror aldrig att de varit så starka och i sån harmoni som jag känner inombords just nu. Det är lite svårt att förklara hur jag känner, men ett stort lugn och en varm trygghet beskriver det nog ganska så bra. Dessutom så har jag har kommit fram till en mängd nya insikter som jag antagligen aldrig någonsin hade kommit fram till om inte mitt liv ändrades så snabbt och på så kort varsel. Ibland så bara vet man att saker sker av en anledning och att det väntas en helt ny resa i livet. En spännande sådan!!! 
 
Jag ser verkligen fram emot allt underbart som kommer hända framöver och jag har ju små, små planer som kommer följa under tiden men sedan får livet själv visa vägen. Normaltsätt har jag alltid tyckt att det varit skitläskigt att inte veta vad som ska hända och ofta har jag oroat mig.. helt i onödan. Så den här gången litar jag på magkänslan och bara kör! Nu är det äntligen min tur!
 
Go' natt kära läsare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0