Effektiv tisdag

Ni vet ibland när man skriver ifrån datorn så kommer saker/rubriker som man tidigare skrivit upp? Ja, precis. Idag när jag skulle skriva Effektiv tisdag (vilket jag också gjorde) så hade jag tydligen redan haft en sådan dag. Det kanske är tisdagarna som verkligen är min grej att vara effektiv på? Jag tror nästan det! För idag har jag dammsugat hela huset, dammat av stora delar av det och rensat överfyllda ytor samt diskat en maskin disk, tvättat lakan, satt in på nytt i diskmaskinen, handlat, lagat mat OCH sprungit en jäkligt go runda!
 
Nu den här timmen som följer ska jag spana lite på jobb och sedan ska faktiskt jag och pappa fira med en stor grogg  det goda beskedet som han fick igår om att cancern nu är botad. Vi skulle egentligen ha firat igår men vi var båda lite stressade och uppe med tuppen så vi sa att vi avvaktade tills idag istället. Å det kändes som ett bra beslut!
 
Löprundan idag gick riktigt, riktigt bra! Jag springer snabbare, är lättare i kroppen och springer betydligt längre! Wohoo! Dessutom kör jag lite styrketräning efter löprundorna så snart är man i grym form igen and I love it! 
 
Bjuder by the way på den här fantastiskt charmiga bilden på mig från löprundan.. Jag vet jag har en finne MITT i planeten. Men det är sådant som händer och ja, de flesta av oss får ju sånna snyggingar ibland! Jag fick faktiskt till och med en på magen! Det har jag nog aldrig haft förut, men någon gång ska ju vara den första.. 
 
Hoppas att ni alla haft en fantastisk tisdag så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt o höra att du kör på mä goo träning...😍

2015-10-27 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0