Effektiv tisdag

Då var det tisdag och för en gångs skull så har jag varit väldigt, väldigt effektiv redan från det att jag steg upp imorse. Dagen började med en kopp kaffe och lite ikaffe, därefter fortsatte den med en promenad med hundarna. En halvtimme efter var det matdags för djuren och sen satte jag mig vid datorn för att vara effektiv! Två jobbansökningar iväg skickade och en fortsättning på en tidigare ansökning ifylld! Sweet! Jag har en väldigt god känsla inombords så jag är säker på att det här kommer att bli bra!
 
För en stund sedan kom jag hem ifrån stranden med hundarna, de måste ju få rasta av sig en aning innan det är dags för mig att äta och bege mig. Ikväll ska jag faktiskt jobba lite med en kompis. Vi ska inventera :P spännande och roligt om man har rätt sällskap (vilket jag ju faktiskt har <3). 
 
Så jag önskar er en trevlig eftermiddag kväll så hörs vi imorgon!
 
Over and out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0