Happy Halloween

God förmiddag kära läsare!
 
Just nu sitter jag här och laddar inför min och Ladys löprunda. Vi skulle egentligen ha hunnit med den igår, men vi var hemma när det var helt kolsvart så det blev en lite längre promenad istället! SÅ just idag är jag extra taggad!
 
Ikväll ska jag fira lite halloween med fina vänner! Jag har till och med blivit lovad wifi (efter tolv har jag surfen åter igen) så om ni vill se vad jag pysslar får ni gärna adda mig på snapchat: alicealizee eller instagram: alicealizee . Jag sa ju att jag skulle ge snapchat en ärlig chans och det ska jag absolut göra! 
 
Sen söndag-måndag så står jag inför en väldigt stor känslomässig utmaning.. Om jag ska vara ärlig så vill jag egentligen bara stoppa huvudet i sanden och vakna någon gång till sommaren så alla känslor och obehag är borta. Men sen vet jag också att ingenting blir bättre av att dra sig undan så därför kommer jag imorgon möta min känslomässiga fasa och kanske, eller nej inte kanske. Antagligen så kommer jag må så mycket bättre när jag är påväg hem på måndag. För då kommer allt oavslutat att vara avslutat och jag behöver inte längre skänka det någon större tanke på ett tag. I framtiden kommer det såklart att finnas fina minnen att tänka tillbaka på, men just nu så vill jag bara vidare i livet.
 
Som ni kanske vet vid det här laget så är utmaningar min grej, och eftersom jag vet att jag klarar allt om jag bara vill så kommer jag lösa detta också. 
 
Ha en underbar lördag och glöm inte att adda mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0