Vilken helg!

Sådär då är jag tillbaka till intranätet igen då.. Hur töntigt det än låter så tycker jag att det är skitjobbigt att inte ha surf i telefonen.. Jag tänker att det hade varit så himla smidigt att ha wifi härhemma men det vill sig visst inte riktigt. Aja, bara en vecka kvar tills det är påfyllt igen. Å ja jag lovar att börja använda snapchat då ;). Jag såg att jag fått lite nya följare redan!! Det tackar jag för, ni andra är också välkomna att adda mig: alicealizee
 
Igår så var jag på ett väldigt inspirerande och rörande event. Jag älskar att ha så underbara och glada människor runtomkring mig. Ni är alla en sann inspirationskälla! Jag är så glad och tacksam för att jag har getts en sådan fantastisk möjlighet som jag faktiskt har just nu, där jag kan hjälpa andra människor att lyckas. Det är en fantastisk känsla och helt obeskrivlig. Jag vill bara just nu att allt ska rulla på och ordna upp sig så jag kan köra igång på riktigt!
 
Efter eventet så åkte jag till en vän i Lund som jag inte träffat på sex år och ja när man har roligt så går tiden fort och efter allt som hänt de senaste sex åren var klockan plötsligt halvett.. För när man har roligt så går ju tiden otroligt fort fast den har ju rullat på ganska så bra ändå. Det var ju som sagt sex år sedan vi sågs senast och det kändes kanske som max två.. Läskigt det där, men roligt har jag i varje fall haft under tiden!
 
För en liten stund sedan så kom jag hem efter en fantastisk löprunda! Temperaturen var lagom och eftersom jag kände att jag hade det där lilla, lilla extra idag så utökade jag rundan ett par kilometer! Love it! Så imorgon är träningsvärken mer än välkommen!!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och iväg och handla. Återkommer med ett nytt inlägg senare ikväll!
 
Ha det gott så länge och lyssna på den fantastiska låten från Södra sidan! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0