Då var dagen kommen...

Detta blir mitt absolut sista inlägg på den här bloggen. Just denna bloggen startade jag 2009, precis när jag och min bästa vän skulle påbörja vårt nya liv med allt vad det innebar (bl.a bartenderutbildning, se världen etc. etc.). 
 
Jag har delat med mig av många fantastiska stunder men också en del av mina mörkare stunder.. Sånna stunder jag gärna vill glömma. I många av mina tidigare inlägg kan man se att jag skriver mycket negativt och jag får ärligt talat lite ångest när jag läser dem.. 
 
Så tack vare min fina vän Herbet Leal så kan jag nu introducera er för min NYA blogg! Wohooo! Äntligen, äntligen är den klar och jag är verkligen såååååå nöjd! Jag har försäkt att föra över så många som möjligt av mina inlägg till den nya, men där är några som saknas. Så av den anledningen så kommer denna bloggen att få ligga kvar ett tag till. 
 
Min nya blogg hittar ni HÄR
 
Skriv gärna en kommentar där vad ni tycker!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fairyland surprises

Lycka till med nya bloggen!

Svar: Tack :)
Alice ♥

2016-02-17 @ 20:33:15
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0