Nattfilosoferande

Nu är klockan snart ett och jag sitter här och tänker som vanligt och delar mina tankar med en av mina bästa vänner.

Just nu så finns det en person i mina tankar och jag är inte riktigt klar över, varför jag tänker så mycket på just denna person. Jag har såklart mina misstankar men ja, sen är ju en del saker komplicerade också så vem vet... Fast å andra sidan så brukar jag faktiskt tänka att det bara finns lösningar på allt och så hade det nog varit i det här fallet också. 

Ja som ni själv ser ovan så går det lite åt ena hållet och sedan åt det andra.. Det blir lite rörigt då.

Men bortsett från detta så har jag haft en kanondag på jobb och idéer och tankar kring livet växer sig allt starkare. Det känns härligt att inse att jag har fantastiska möjligheter på många håll i livet just nu. Äntligen är jag redo för ALLT!

Sov så gott med er, hörs imorgon 😘




Kommentarer
Postat av: Imre Vadas

Det bara göra slag i saken...när det gäller den personen...kram

Svar: Ja det är väl det.. Men man vill ju inte skrämmas haha :P. Nej, men tack Imre för rådet! Tror det är rätt väg även där nu några dagar senare ;)! Stor kram
Alice ♥

2016-02-02 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0