Det är nästan så att man blir alldeles kär!

 
Jag har sedan sist faktiskt hunnit med en del saker såsom att laga middag, städa undan och bakat kladdkaka (den där veganska som jag tjatat sönder i höst :P )! Sen satte jag mig faktiskt ner med lite tända ljus framför tv:n och skrev ner alla mina mål ( so far iaf) för 2016. Med tanke på mitt tragiska slut på 2015 så har jag varken haft lust eller känt för att tänka på 2016.. Men just idag kände jag att jag faktiskt kunde blicka lite framåt. Dessutom är jag en sådan person som behöver något att se fram emot eller sträva efter. Det blev ingen superlång lista men den kändes lagom i nuläget och dessutom så är det ju bara att fylla på den om man kommer på något nytt mål.
 
Alltså, det är faktiskt så (som en del av er kanske vet) att jag kan bli lite kär i låtar.. Den senaste veckan har jag lyssnat supermycket på Powerful med Major Lazer och Ellie Goulding. Texten är så jäkla powerful (haha visst var jag fyndig nu :P) att jag nästan önskar att jag var lite kär i någon just nu! Jag är nästan lite avundsjuk på alla nykära par som kan lyssna på den tillsammans och bara sitta där och le för att texten stämmer så jävla bra :P. Men nej, jag är inte bitter. Jag är glad för er skull, jag är bara lite avundsjuk på ett bra sätt, jag lovar. Till skillnad från en av mina vänner som alltid brukar säga hur äckliga alla nykära par är så tycker jag att ni är alldeles underbara att titta på och man blir glad av er, så fortsätt med det!
 
Nu ska jag faktiskt sätta mig ner och skriva lite på min bok ;). Ha en underbar kväll och njut av låten ifall ni skulle ha missat den förut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0