En strålande och kall söndag

God eftermiddag!
 
Hoppas att ni alla har hunnit vara ute lite i det underbara men kalla vädret idag. Jag är otroligt tácksam för att det är vindstila idag när det är så kallt ute. Min morgon började som vanligt med en kopp kaffe och sedan klädde jag på mig varmt och tog med hundarna till en underbar timmespromenad nere i Falsterbo (sen gick jag faktiskt lite vilse hur man nu kan göra det.. men jag lyckades haha).
 
Om en dryg timme ska jag möta upp en av mina bästa vänner för lite kaffe och catchup prat. Senare ikväll tänkte jag tillaga lite veganska burgare med ungsbakade rotfrukter och någon god sås! Ikväll blir det söndagsmys för hela slanten eftersom jag börjar relativt sent på jobb imorgon! 
 
Vi kanske hörs lite senare med lite filosofiska tankar, annars hörs vi imorgon! Om ni ska ut i kylan så glöm inte mössan! Till min stora lycka såg jag att jag fått med den här varma saken till pappa:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0