Ett sista glas

Jag lyckades somna om tillslut igår. Idag går det lite upp och ner.. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga eller skriva. Jag försöker hitta saker att göra och planera inför som får mig att skingra tankarna något. När jag pratade med mamma igår så kom vi fram till att jag ska investera i en ny laptop så att jag kan börja skriva på min bok. Det kommer få mig att sätta fokusen på något annat under den tid jag skriver och en av mina drömmar får påbörjas, även om det inte blev riktigt av den anledning som jag hade hoppats på. 
 
Jag hoppas att ni andra haft en bra start på året, själv förstår ni kanske att min inte blev så bra. Det blev för mig ett tragiskt slut på året.. Å en sorgsen inledning av 2016. 
 
Njut av er dag, vill dela med mig av Miriam Bryants version av Ett sista glas. Texten och framförandet är så det skär i hjärtat. 
 
Fina, fina Keddy och Kola. Herregud vad du är saknad Kola...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0