Monday done- check!

Jag vet inte hur det är med er, men för egen del så brukar normaltsätt inte måndag vara min favorit dag eftersom den kommer precis efter helgen. Men idag så har det faktiskt gått ganska så bra och det känns som om det varit en härlig måndag! Nu är jag iofs ganska så trött men det tycker jag kan vara helt okej eftersom jag jobbat eftermiddag/kväll :) 
 
Just nu sitter jag som ni kanske förstår, framför datorn och kolla på en del intressanta saker samtidigt som jag gosar lite med Keddy. Han tycker nog att jag alltid skulle vara hemma med dem och ta dem på en massa roliga äventyr för han ser alltid så ledsen ut när jag åker iväg till jobb. Men oj vilken lycka det är när jag sedan kommer hem igen, man kan nästan tro att jag varit borta flera månader. Fast det är härligt att alltid känna sig välkommen!
 
Jag sitter och funderar på om jag ska skaffa ett gymkort eller om jag faktiskt ska investera i egna hantlar och vikter.. Jag har ju hållt pass i det mesta så därför tror jag faktiskt att jag skulle behärska att träna på egen hand eftersom jag gjort det själv.. Men å andra sidan så kan det ibland vara skönt att få komma iväg och träna! Men ja, jag får nog fundera på det några dagar till.. Hur gör ni själv?
 
Nej, nu ska jag chilla lite innan det är dags för sängen!
 
Natti på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0