Onsdag

Nästan precis hemkommen ifrån jobb och efter sista delen utav en spännande utbildning inom HBTQ! Tyvärr har jag inte varit med under hela utbildningen eftersom jag inte hade börjat när de körde igång, men det var en spännande och lärorik utbildning vi fick via jobbet :)! Tack!
 
Nu så ska jag laga lite mat eftersom jag är sjukt hungrig och sedan ska jag bara varva ner och ta det lugnt hela kvällen! Har varit ganska trött nu i en veckas tid så jag vet inte om jag har något i kroppen men för att inte låta det utvecklas så måste jag vila. 
 
Orkar jag och inspirationen flödar så kanske jag till och med skriver lite på min bok!
 
Ha en härlig kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Finiiis!

Svar: Tack fina du!
Alice ♥

2016-01-21 @ 14:13:51
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0