Onsdag

God middag, 
 
Ja snart i varje fall, jag är kanske lite tidig än. Inatt sov jag som en riktig stock alltså, jag var så himla trött och sov ända till klockan nio idag. Skönt eftersom jag börjar klockan tre idag så jag har hunnit hjälpa en kompis med en hemtenta, betala en del räkningar och ska strax ta mig en promenad med hundarna innan jag behöver bege mig.
 
Idag tror jag inte det händer så mycket mer än jobb sen. Det tar ändå en liten stund innan jag kommer hem och sen ska matlåda för morgondagen fixas och ja sen är det nog dags för sängen misstänker jag. Hoppas att ni alla får en underbar onsdag trots det kalla vädret, så hörs vi kaaaaanske, kanske senare. Annars imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0