This could be something

God kväll kära läsare,

Jag hoppas att ni haft en bra onsdag. Min har varit helt okej, men jag får erkänna att jag nog tycker det är lite för kallt.. Jag kan tycka att snö är jättevackert sådär lagom till jul och nyår, men efter det så ser jag helst att det håller sig borta. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill!

Idag så har jag jobbat några timmar och pratat med lite vänner. Jag pratar ju ofta om energier och vibrationer och har ni tänkt på att det ibland känns som om man känt en del människor en evighet, när det snarare är så att man kanske bara känt varandra några veckor eller månader? Jag verkligen älskar när jag attraherar till mig dessa underbara personer med underbara vibrationer och energier. Tack, tack, tack!! Det är sådana människor som gör livet värt att leva och som ger mig hopp om framtiden.

Annars har jag haft en väldigt lugn eftermiddag och kväll. Jag har smidigt en del planer för mig själv och börjat fundera på hur livet 2016 ska forma sig. Eller snarare hur jag vill att det ska forma sig. Sen får vi se hur mycket av det som jag lyckas attrahera till mig men jag tror att det kommer lyckas bättre än vad jag någonsin trott!

Sov så gott med er, så hörs vi imorgon ❤️!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0