Vintern är här

Idag så kom brevet som jag fasat för hela veckan.. Ni vet säkert själva hur det kan vara ibland när något man inte ser framemot väntar en.. Det kan visa sig på olika sätt men för min del så har jag känt mig otroligt stressad inombords och mellan varven har jag nog bitit ifrån till lite fel personer. Jag ber alla som jag varit lite otrevlig eller kort mot om ursäkt, det var absolut inte min mening. Men hela veckan så har jag vetat att fakturan för Kolas sista veterinärbesök skulle komma... Det handlar inte alls om vad besöket kostade utan snarare så påminner det mig om smärtan när jag fick fatta beslutet att min bäste vän skulle få somna in. Just nu är det som att sätta igång kranen, för varje gång jag börjar fundera på det så kommer tårarna. 
 
Så för att försöka slå bort tankarna ett litet slag och för att få tårarna att sluta rinna idag, så bestämde jag mig för att ta med mig Keddy och Lady till stranden. Jag har dragit mig för det hela veckan för jag har varit så rädd över att bli påmind om alla minnen som jag har där nere med alla hundarna tillsammans men också sedan Kola var en liten valp..  Men om man bortser från kylan och blåsten idag så kändes det faktiskt helt okej och ibland fick jag nästan en liten känsla av att han var där med oss även om jag inte kunde se honom. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0