Weekend

 
Då var sista arbetsdagen för den här veckan arbetad och idag var det en relativt lugn dag på jobb i jämförelse hur vi haft de resten av lovet. Idag kom också min nya dator och ni kanske kan räkna ut att det är just den som jag sitter och skriver vid just nu. Äntligen så kan jag påbörja skrivandet av min första, alldeles egna bok.
 
Det är en lite udda känsla och en aning ovant att säga att jag ska skriva min egen bok. Men saken är den att det känns så självklart att jag inte kan göra annat än att lyssna på hjärtat. När idén föddes för tre eller fyra år sedan, så visste jag redan då vad jag ville skriva en bok och om vad men jag hade inte tillräckligt med kött på benen. Men mycket har hänt sedan dess och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig varit mer redo än vad jag är just nu.
 
Även om mitt humör för tillfället går väldigt mycket upp och ner, så har jag en känsla av att 2016 kommer bli ett väldigt, väldigt bra år för mig där jag kommer att få många drömmar uppfyllda. Det kanske rentutav blir den bästa tiden i mitt liv, det känns nästan som om det skulle kunna bli så.
 
Hoppas att ni är fler som känner precis som jag. Jag menar att ni känner att era drömmar kommer att uppfyllas år 2016. Å glöm inte bort att det inte finns några som helst begränsningar, allt ni önskar kan ni få.
 
Go'natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0