Första arbetsdagen 2019

(null)

Efter att ha varit ledig i snart två veckor var det dags att komma tillbaka till verkligheten idag. I ärlighetens namn så har jag nog inte sovit många timmar.. får hoppas att sömnen går att ta igen inatt istället 🙏🏼✨!

Förutom att jobba så har jag ägnat mig som så roliga saker som att tvätta, handla och laga mat. Sen kändes det som att natten kom, pang boom! 

Imorgon är en ny dag och jag har bestämt mig för att gå en längre promenad med min lilla Lady imorgon ❤️. Det har varit svårt de senaste 3 veckorna eftersom jag överbelastat någon muskel eller sena i båda fötterna.. en tid var set väldigt klent och gnälligt härhemma 😂. Nu känns det i varje fall bättre så nu kör vi pass 1/200 innan årets slut 💪🏼✨.

Nu ska jag skriva ner ett förtydligat mål i min bok. Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0