Pass 1 av 200

(null)
Jag hoppas att ni har haft en bra torsdag! För er som jobbar precis som jag, så är det bara en arbetsdag innan det är dags för helg 🎉! Wohoo!

Idag har jag varit lite piggare än igår, som tur är. Dessutom sov jag som en riktig stock 😂. Det var dock välbehövligt! 

Förutom att vara på jobb så har jag även tagit årets första långpromenad och tro det eller ej men än så länge så känns foten bra. Får hoppas att den känns lika bra imorgon också 😃. 

Jag har även kört mitt första yogapass för i år. Som ännu ett mål (ej nyårslöfte) så ska jag köra 200 träningspass! Idag har jag avklarat pass 1 av 200. 

Snart är det dags att skriva ner lite mål, meditera och sedan sova. Ser fram emot en natts härlig sömn!

Hörs imorgon ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0