Grymt träningspass och underbar powerwalk



Idag har jag hunnit röra på fläsket en hel del! Dagen började ganska så tidigt på gymmet med Micki i 1½ timme då vi hann med att cykla i 30 min, crossa i 30 min och körde min nya träningssyssla rodd. Helt underbart gick det och normalt sätt tycker jag cykeln är så tråkig att jag nästan tuppar av, men med trevligt sällskap så bara sprang tiden iväg!



Nu kom jag nyss upp från en dejt med Michaela ( nej, det är inte samma person även o mde stavar sina namn likadant ;) ), vi powerwalakde lite med vovvarna och sen tog vi en varm kopp kaffe nere på Kronprisen. Ja.. vi syndade kanske lite också. Jag tog mig en suuupergod araxbolle medan Michaela tog en kanelbulle. Skönt att värma sig efter den isande powerwalken vi tog. Det är ju ganska så kallt ute tyvärr.. Brrr...

Å Michaela sooooom jag saknat dig bara så du vet! Vi ska träningsdejta i veckan, så fort jag vet hur jag jobbar :D I won't forget!

Nu ska jag strax springa ner och handla mat med John, nyttig mat givetvis ;)

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0