Back on track


Godmorgon mina fina!
Vaknade till för en liten stund sedan, och trött är jag väl fortfarande men jag har kommit fram till hur otroligt tråkigt det är att sova bort hela dagen! Så därför kan jag lika gärna gå upp och få lite gjort under dessa soliga dagar!

Om en liten stund ska jag klart ut med Kola, och därefter ser det ut att bli lite träning på Stadion! Jag är tillbaka nu igen! Jag vet inteh ur mycket skit jag tryckt i mig de senaste veckorna, men nu får det vara slut! Lagom är bäst, och lagom innebär godis och läsk kanske en gång i veckan... Sen inga sånna mängder jag är bra på att inhandla. Till slut trycker man det bara i sig för att det finns och det är ju helt fel!

Sen ska jag och mamma hälsa på mormor idag. Jag hoppas hon är bättre än igår, de sa att hon var helt deckad då :(. Sen får vi se vad det blir av dagen! Hoppas på mysiga saker!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Alice!!! Du är såå fin som du är. Oavsett om du äter godis eller inte. :)

2011-05-02 @ 12:49:50
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Aw så fin du är gumman! Tack!

2011-05-02 @ 15:27:01
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0