Easytone


Som ni säkert vet fick jag mina easytones i onsdag! Givetvis har de använts hyfsat flitigt för att verkligen kunna utvärderas ordentligt! Så jag har haft dem ons-fre och jag ska även jobba i dem hela dagen. Men än så länge måste jag göra er besvikna och säga att jag inte fått någon som helst träningsvärk alls! Inte ens lite lite lite... :(

Men sen å andra sidan så är jag van vid att powerwalak, gå och ja faktiskt träna ganska så mycket som det redan är. En del av mina vänner som införskaffat sig sånna här har i princip knappt rört på sig alls. Så visst, där finns ju den skillnaden.

Självklart kommer jag inte ge upp mina easytones ändå, för de är införskaffade och då ska de användas. Jag är säker på att de funkar ändå, bara det att jag inte får någon träningsvärk så om någon månad har jag en fin rumpa! I hope!

Någon av er som har andra erfarenheter? Dela gärna med er så fall! Jag publicerar gärna ett inlägg med era åsikter :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ÄR för att du var för vältränad ;)! skönt ju! hehe, nej men det ger dig säkert resultat trots att det inte känns! You go girl! Sov så gott (som du antagligen redan gör) hehe, kram!

2011-05-08 @ 03:23:08
Postat av: Alice

Haha ja jag tror också det ;) Haha ja jag ska vara ärlig och jag ahr inte en susning om ifall jag sov eller ej :P Jag ahr inget minne av varken när eller hur jag sov ;) Hoppas du hade en trevlig kväll:)

2011-05-08 @ 11:29:07
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

kul att du skrev vad du tycker! :)

2011-05-09 @ 14:20:53
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0