Work out

Nu har jag bestämt mig för att imorgon ska bli en riktig motionsdag. Jag tänkte träna på stadion när jag vaknat, eventuellt jogga eller cykla dit. Jag tippar på cykel! Därefter tänkte jag  gå en långrunda med Kola och om jag inte joggade till gymmet så tänkte jag ta det efteråt. För just nu känner jag mig som en uppsvullen flodhäst.. Det är förvisso bara dagar tills det är dags för lingonvecka (ursäkta alla killar jag generar, inte meningen) men ändå känner jag mig svullen fast jag varit superduktig med träning denna veckan! Men så är det väl. Så jag tänkte ta igen det imorgon lite extra!

Dessutom vill jag shoppa shoppa shoppa! Både vanliga kläder och träningskläder! Kolla så snyggt detta hade varit:


Aja pengarna kommer väl så småningom hoppas jag! Snart skatteåterbäring! Yiiihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0