Årets första joggingtur

Godmiddag kära läsare!

Hoppas ni haft en godnattssömn. Själv har jag sovit som en prinsessa hela natten, men oj så trött jag var igår så det kanske inte är sådär superkonstigt :). Tyvärr missade ja gett extra indoorpass imorse, men fick ett ikväll istället och det ser vi framemot!

Har precis fått i mig lite frukost bestående av havrekuddar, frysta hallong och vaniljyoughurt. Hur gott som helst, och extra gott efter årets första löprunda. Egentligen tänkte jag invänta solen, men den vill inte titta fram än så jag körde idag iaf. Ingen superlång runda men fick lära mig från förra året att man ska börja lugnt, annars får man muskelinflammationer både här och där..

Tanken med löpningen är att jag ska försöka hinna med tre runder i veckan. Det känns rimligt. Ni vet varierad träning sägs vara det bästa. Ska bara komma igång med min styrketräning igen, har helt glidit ifrån det. Hade planer på det idag, men eftersom jag kör ett extra pass ikväll får det vänta tills imorgon eller på torsdag:).

Ha en fantastisk tisdag trots att det är grått ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0