Smack that

Jag har i många, många år varit sjukt intresserad av att börja på boxning. Å nej jag vill inte tävla, jag vill bara gå på så kallad motionsboxning där man lär sig teknik och man får spöa skiten ur boxningssäcken 1-2 ggr i veckan! Hittade en bra hemsida här HSB, slängde iväg ett mail med lite frågor sen får vi se vad de svarar och när jag börjar! Måste hitta något som motiverar mig riktigt! Mina pass är jättekul, men de är ju främst till för mina underbara motionärer, kan vara kul att få träna för sig själv lite ibland också. Om det nu blir boxningen ska jag komma på ett bra mål att följ för att peppa mig själv liiiite liiiite extra!
 
 
S M A C K!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0