Måndag

Goddag kära läsare!
 
Vilken start på veckan! Fick sova ut lite extra idag och vaknade inte förrän vid tiotiden, vilket var välbehövt efter den här intensiva helgen. Så fort jag vaknat till liv så var det dags för hundarna att gå ut och få mat innan jag begav mig till gymmet för att öva på mitt Functionalpass. Det fick ändras litegrann, men jag tror det blir rätt så bra ändå. Jag får se onsdagens första pass som ett övningspass ;)! 
 
Nu ska jag ta några timmar och bara vara innan jag ska till gymmet igen för att köra core och indoor med mina härliga motionärer! Ska bli spännande att se vad de tycker om mitt första egenkomponerade corepass! Själv är jag nöjd, men de kanske är av en annan åsikt, det vet man aldrig. Men jag hoppas att de blir nöjda! 
 
Aja, men vi får höras lite senare! 
 
Puss å kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0