Knepiga måndag

För lite mer än ett år sedan så var måndagar inte mina bra dagar. Det slog nästan aldrig fel. De var konstiga eller så hände det bara skit på måndagar. Sedan kunde resten av veckan vara helt okej. På senare tid har jag märkt att jag ofta mår lite konstig på måndagar igen.. Vissa måndagar är jag på extremt dåligt humör eller så har jag bara ren och skär otur. Den här måndagen har jag mått väldigt, väldigt knepigt. Jag har varit märklig trött och även om jag vill sova så har jag inte lyckats få mer än 5 minuter powernap.. Sjukt. Får hoppas på en solig och piggare dag imorgon. Lite positiv energi får gärna skickas över för jag behöver extra mycket av det just nu. Hoppas ni andra hade en hyfsat normal och bra start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0