Gott Nytt År!

Känner mig nog som en av världens tråkigaste människor idag, men vafan det bjuder jag på. Fick sån där ångest idag igen, länge sedan jag haft såhär mycket. Mycket i knoppen idag, men antar att alla de tankarna försvinner när jag börjar göra mig iordning för jobb.

Som jag skrev innan har jag på känn att 2010 kommer bli ett bra år, och jag hoppas som sagt att det är mitt år. Har en del planer jag ska försöka sätta i verk nu, så snälla håll tummarna för mig!

Det finns en viss person som spökar i mitt huvud hela tiden för tillfället, hela tiden något som gör att jag hamnar på denne... Hmm.. jag vill kanske tro att det är tecken, ni vet signs som det så ofta pratas om? Eller så är jag bara dum i huvudet jag vet inte, men time will tell...

Nej som sagt Gott Nytt År allihopa så hörs vi av nästa år ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0