Party party..?

Ser faktiskt ut som om jag trots mitt lite halvdåliga humör och min täppta näsa ska bege mig ner till Crown på restaurangfesten idag. Varför inte, och Maria tyckte dessutom att jag behövde träffa lite trevligt folk istället för att sitta hemma och bli emo. Så ja why not, dock tänker jag hålla mig nykter idag. Som vanligt :P

Känner mig för tillfället ganska lugn och harmonisk, lyssnar på bra nostalgisk musik från ungefär den här tidpunkten förra året. Många tankar som surrar i huvudet om vad jag ska göra med mitt liv. Pratade med min nya chef Gabbi igår när jag jobbade på Crown. Snackade om att eventuellt säsonga och se världen lite. Hon sa att jag absolut skulle passa på att göra det nu, för hon skaffade själv barn ganska tisigt och sen blir det för sent. Så hon tyckte jag bara skulle tuta och köra. Mallorca är väl i princip redan bestämt, men jag kanske vill iväg innan. Jag ahr inte släppt tankarna på Dubai eller London än. Maria kunde vara på Dubai en månad, men när och hur ska vi få råd och tid?

Jag känner för stunden att tankarna bara finns där, och viljan men kanske inte tillräckligt mycket än? Men å andra sidan så är det dags att ta tag i livet och göra något skoj av det medans man är ung. Än så länge har jag ingen kärlek som låser mig här, bara familj och vänner och dem hoppas jag ah kvar även när jag kommer hem. Hmm, nej vad tycker ni..? Ska jag åka till Dubai/London nu i vår om det finns möjlighet eller ska jag vänta till hösten? Jävla dilemma alltså!

I need some help!


Kommentarer
Postat av: Junior

Ja ha då har man en ny blogg jävel man måste kolla in i i bland :D

2009-12-03 @ 20:18:46
URL: http://www.djjunior.se/
Postat av: Alice

Haha okej härligt Junior, ska göras!

2009-12-04 @ 16:29:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0